pátek 15. dubna 2011

Dear Diary - 1.4.

Hehehe!!! Apríl !! :)))
A jaký? No ten racek na poslední fotce :P
Dobalily jsme si věci do kufrů a batůžků a po tom, co se stalo hned první večer bylo rozloučení s Jo asi takovéhle "Ok girls! See you later" a FRNK!

Tak jsme se projeli londýnským metrem, které vypadá jako přerostlé solárko skřížené s vakuuem, do čtvrti Camden Town. Měly to být klasické anglické trhy. Já čekala něco na způsob českých trhů a ona to byla čtvrť plná obchůdků s vietnamským zbožím, ale s trochu lepší kvalitou. Takže vyhození posledních liber za všechno možné, pak zpět do Londýna do Přírodovědného muzea, které bylo trochu lepší než Vědecké, ale i tak jsem víc než polovinu rozchodu strávila v bufetu.
Pak jen najít bus a na trajekt.. A pak spát. No a pak? V 9:00 v Praze a pak český oběd a odpočívání a zbytek víte ;)







Za tu poslední fotku se stydím. Ale co bych pro Vás neudělala že? :P


A to je konec deníčku :)) Jak se Vám líbil? Jsem z něj trochu rozpačitá, protože jsem to všechno napsala dnes (8. dubna) a vlastně je to moje sázka naslepo, protože nemám vůbec ověřeno jestli jste nebo nejste spokojené.. Tak doufám, že mi to za tu trapnost stálo.. Snad se ozvu o víkendu nebo až příští týden.. Ale to je ještě daleko ..

Ann

5 komentářů:

  1. Ovšem ty fotky jsou úžasný!My jeli v noci,takže bohužel sluníčko nebylo:(

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo to jsou dokonalý fotky! No nádhera!! ♥♥♥ Wow :O*

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou vážně super :) A deníček se mi líbil strašně! A taky ti strašně závidím!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta poslední fotka :D Eště jak tam máš tu ruku..uplně jak křídlo :D

    OdpovědětVymazat