sobota 9. dubna 2011

Blogerky v plenkách

Doufám, že žádnou z těhle krásných slečen nadpis neurazil! :)
Rozhodla jsem se, že Vám ukážu 5 holek, které jsou tak v mém věku nebo o kousek starší a nějak je registruji od založení tohohle vtipu a omylu. Pořadí je takové jaké mi nabízí blogspot. Žádné podle oblíbenosti ani nic podobného ;)

KATE je naprostý blázen :D Tedy alespoň tak se mi jeví svým stylem psaní :) Kdykoliv od ní otevřu nový článek začnu se smát, protože píše hrozně vtipně.. Nevím, jak to popsat.. Koukněte sami ;)
A co je u Kate vyjímečné? Dělá naprosto dokonalé líčení očí!!!!


A to opravdu není fotka z internetu! ;)

Lucie - ehm?! Tomuhle zlatu je 13 let a už teď má přes 160 followerů? Co víc psát? :)
Jen to, že jí to všude moc sluší a že jí hodně závidím :)



Czech blonde - bloguje o pár týdnů méně než já, ale určitě si těch 45 followerů zaslouží! A blogový svět by o Blondýně měl vědět ještě víc, protože ona je nejstylovější člověk, co znám :) :**





Nika Wille - bohužel jsem jí poslední dobou zanedbávala :( Promiň zlato, musím se napravit :(





sook. - napůl deníček, napůl f. blog, ale hlavně super holka :** :)







Znáte tyhle slečny? Jestli ne, tak na ně koukejte kliknout, protože všechny si zaslouží Vaši podporu!!

Ann

6 komentářů:

  1. Jéé to je krásné, tohle mě vážně moc potěšilo :P A hodně se mi líbí, že jsi mě dala do jednoho článku s Lucy a Nikkou :P

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé, potěšila jsi měě. ♥ To je skvělýý. :) Sook je bezva blogerka, mám jí moc ráda. :) A Nikku taky znám, taky skvělá:P :) Bezva článek. Fakt jsi potěšila. :)

    OdpovědětVymazat
  3. OH-MY-GAWD. Aww, ten make-up je krásný ♥
    (ok, už followuju všechny O_o :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Zlato, moc ti děkuju! :* prsimtě... followers ti tady přibývají, zachvíli mě dohoníš čoveče. :-D
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat