pátek 22. dubna 2011

Pokus...

...o to se v tomhle počasí učit na přijímačky..
Kdyby alespoň náš balkon nebyl tak moc plný sluníčka :/

A mám trochu růžový frňáček => denní gelík od Nivey nemá moc velký UV faktor.



NEJENEJNEJNEJNEJNEJpohodlnější oblečení, co mám :)))


Ann

A kdo vidí mojí fešnou jizvičku??

6 komentářů:

  1. Ja mam I love london aj tricka aj mikiny a milujem ich . su fakt pohodlne..: )

    OdpovědětVymazat
  2. Cherry : A není krásná ? :D děkuju :)

    Lucy : Díky :) To triko je tak hrozně moc pohodlné!!! AAAAAAA :D

    Katka: Mám i mikinu (koukni se do minulých článků) a nemůžu si je vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Haha, taky se na přijímačky učím na balkoně!:D Akorát třeba včera jsem tam byla v plavkách, abych se trochu opálila :D a hádej co?! já jsem se vážně opálila!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já to taky strávila v kraťasech a nemám už tak moc siřičitý nohy!! ÚSPĚCH! :D

    OdpovědětVymazat