neděle 10. dubna 2011

Dear Diary - 27.3.

Po snad nekonečné cestě, která byla plná kašle, smíchu a drbů jsme po hodinové depresi na dámských záchodcích (rozumějte, když vedle vás stojí 15 nádherných Francouzek a dokreslují si znamínko krásy), jsme najeli do Eurotunelu a usli. Kolem 9:00 jsme byli v Portsmouth - přístav s historickými loděmi (nebo loďmi? ) a hlavně OBROVSKÝM OUTLETEM!!!
Po dvou prohlídkách lodí jsme měli okružní jízdu přístavem a navštívili jsme Spinity Tower (doufám, že se to takle píše).
A poté na hodinu a půl byl dlouhoočekávaný rozchod :)
Vykoupily jsme M&S, claire´s, Nike, Next, Bench... A můj účet byl něco kolem 1500 Kč.. Celkem úspěch na první den ne? Ale většina věcí byly dárky ;)

Okolo 20:00 jsme dojeli do Bexley (předměstí Londýna) , kde na nás čekala nová rodina. Když se začali rodiny sjíždět všichni jsme byli zvědaví, protože jediná věc, co jsme o rodině věděli bylo jméno a adresa.

Přijelo velké auto s tak 12ti letým klukem na přední sedačce  a pánem s cigaretou v puse. Naše první věta byla "Ne... Ten s cigárem nesmí být náš!" (nešlo o to, že měl cigaretu, ale že s ní řídil?!)
A co se nestalo? To byl pan Brown! :D
Fajné... Nasedly jsme, poslechly si, jak máme těžké kufry a také to, že pán OPRAVDU neumí zpívat. Zajeli jsme do zatáčky - na silnici nápis SLOW - a Brown to napálil na plný plyn?!?! Maminko, zachraň mě!!

Otevřel nám dveře od domu a my vešly do malé anglické předsíňky. Z jednoho pokoje se od Playstation zvedl tak 16ti letý kluk a začal nám nosit věci nahoru. Mezitím se z kuchyně vyřítila pohledná, tak 38 letá blondýna na 10 cm štaflích. Dovoluji si poznamenat, že měli parkety. Mile nás uvítala, poradila nám kde najdeme svůj pokoj, že si musíme jednu postel vysunout spod té druhé a že ve společné koupelně se budeme o sprchu střídat tak, že my večer a oni ráno. A také poznamenala, že má 4 syny. No nevadí, že? :D A ještě jedna perla - po prohledání místa na vybalení jsme zjistily, že skříně jsou plné jejich věcí! Tento fakt si lehce protiřečel a pokynem : Prosím, udržujte tento pokoj čistý a uklizený.

K večeři jsme si daly jenom toasty, ale já cítila, že mi není nejlíp, ale říkala jsem si, že to nic není, že jsem jenom přeplácaná.. Tak jsem si jednou kousla a celodenní menu projmuté chutnou chemií v podobě silných prášků šla ven. A po ledové sprše (poněvadž se nějak zapoměli zmínit, že mají prohozenou teplou a studenou) ještě jednou.. Jo (ne jako ano, ale to je jméno paní Brownové) , byla hrozně milá a hodně mi pomáhala. Až jsem si říkala, že to bude vážně super týden až mi bude líp.

Takže jsem šla s mísou u hlavy spát.



Asi takle vysoko jsme byli :D
A pozitivní poznatek dne - Catherine mě naučila s režimem "supermakro" !! Díky :)


4 komentáře:

  1. To jsi tak skvěle napsala, že jsem to celý přečetla a s radostí. :) Koukám že jste si užily:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tvé články, těším se na další. :) Jo a pěkné fotky, moc pěkné!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé úplně si vybavuji jak jsme tam byli před rokem my..áách:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď trošku lituju, že jsem tam nejela. :D

    OdpovědětVymazat