sobota 2. dubna 2011

Muhehehehehehhe

Zahoďte posmrkané kapesníky děcka!!!! Máme je zpět z Anglie! :D A dovezla Vám něco moc hezkého :)
Bylo to fajné!! Naše trojka "blogerek" nakupovala po učitelkách nejvíc z naší skupiny a všchno Vám ukážu až to bude pěkně vyprané, voňavé a vyžehlené.....teda - až budu po horké vaně, voňavém sprcháči a vyžehlených vlasech. (to jenom, abychom si rozuměli)
Ale teď vážně! (OPRAVDU?!) Poněvadž ten člověk, co momentálně přizavírá oči nad klávesnicí a ví, že musí doma uklidit (zítra bude velká oslava) má všechny nákupy v pračce a nic nenafotil. A kdy to uvidíte? To kdybych věděla...... Snad do týdne, ale nic jsem si z posledního týdne nedoplnila, co se školy týče, takže bude trochu fičák!
Takže si asi dneska večer nachystám články na celý týden (ty předepsané články jsou vážně super věc) a půjdu chrnět. Už asi vím, jak Vám ukážu naši cestu Anglií!! Psali jsme povinně deník, takže ho vpodst. přepíšu a doplním fotky + nějaké mé "vtipné" , ale hlavně ironické prupovídky. Nebo jinak? :)

Musím se přiznat, že jste mi chyběly dámy :)) Ale nebojte, jsem zpět a začínám mít opět ironickou náladu :)
Muhehehhehhe!! Bojte se a smějte se :D

Ann

6 komentářů:

  1. Jééé, konečně ses nám vrátila. Zrovna dneska jsem na Tebe myslela a říkala si kdy už se vrátíš!! :) A ty jsi přijela, huráááá ♥ Jé na ten deník se moc těším a na všechny fotky, jak tvoje tak toho co sis koupila. :) Muselo to být v Anglii super. Cestovatelko naše. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No konečně sjte se mi vrátily :)))
    Strašně moc se těším na všechny fotky a hlavně se těším, až mi ukážete, co všechno jste nakoupily ;)
    V pondělí povinně ukázka! :-D Strašně moc vám ty nákupy závidim, to nemužu popřít :DDD
    Byly jste ve forever21?(v Londýně je, né? )

    OdpovědětVymazat
  3. Juchů) Těšim se na fotky:*

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj mami, konečně můžu zahodit kapesníky :D Jsem ráda, že jsi zpátky :P Tak se pořádně vyspi a pak nám podej zprávu :P :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se těším na fotky i na deník :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vztáhnu tu větu o tom, že jsme ti chyběly, jenom na sebe a řeknu ti, že tys mi taky chyběla :D A neskutečně se těším, až budu závidět při čtení deníku a prohlížení fotek!:D Je fajn, že jsi zpátky :)

    OdpovědětVymazat