pátek 8. dubna 2011

Na vlasech maska a v hlavě guma





Asi tak bych popsala dnešek.
Na tanečních jsem konečně byla se svým partnerem a na to, že byl poprvé musím uznat, že mu to šlo skvěle :)
Pak jsme si s mamkou došly na jídlo a já jsem pak doma sepsala deníček, abych nemusela mít výčitky, že na Vás celý týden peču.. Takže příští týden od 16 do 17 by se měli přidat každý školní den jeden článek ;)

Jdu si smýt tu masku, dát si vanu a konečně spát, protože svojí barvou můžu konkurovat Rákosníčkovi.


Dobrou dámy a koukejte mi sem házet pochvalné komentáře za nic! :) :D


Rákosníček Ann


4 komentáře:

  1. Těším, těším, těším, těším. Nejen na deníček, ale tvé všechny další články. :)) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Na fotky chodím na jedné bezvadné stránce kterou najdeš tady -> http://weheartit.com/ :))

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na články! ♥
    (jen ti chci říct, že v 0:31 jsi měla návštěvnost přesně 3000 :D)

    OdpovědětVymazat
  4. no to je super, ze jsem uz presahla 3000 navstevnost :)) dekuju vam moc!! mela jsem takovy napad, ze tu giveaway zahajim 1.6. , protoze to bde presne pul roku od zalozeni blogu..

    OdpovědětVymazat