čtvrtek 7. dubna 2011

Haló? ŽIJEŠ?

Ano, žiju.. Dokonce jsem přežila fičákový týden i když mě ještě čeká nějaké dopisování sešitů a dvoje zkoušení.. Každopádně jsem na přípravných kurzech zjistila, že přijímačky nebudou tak snadné, jak jsem doufala, takže můžete očekávat, že tady budu ještě více neaktivní. Ale nezapomeňte na mě!!!! Mám v hlavě několik nápadů :) Taky bych na doporučení Catherine zavedla štítky, aby se tu dalo lépe orientovat => strávím pátek u pc..

Deníček z Anglie - očekávejte příští týden!! Dnes nahraju fotky a zítra jenom dopíšu články.
Oblečení z Anglie - tak třeba... Příští pátek?? To už by mohlo být všechny vypráno a nafoceno ;)
Určitě moje oblečení na ústní pohovor.
Plesová garderoba.
Nová rubrika - Kouzlo detailu.
A samozřejmě GIVEAWAY!!!

Nějaké další nápady?

A proto miluji jaro :)

A proto miluju čtvrtky :D
Koupím si nějakou mňamku a zkouknu ANTM :)


Ann

3 komentáře:

  1. Jo, přijímačky nebudou vůbec jednoduché podle mě. Damn, nechápu, proč do nich dávají věci, které se na základce ani nemají učit? Grr. Agh, já se tak bojím :(
    Nemám další nápady, tvůj plán se mi zdá naprosto úchvatný :D
    Já čtvrtky nesnáším. Školu máme až do pěti! DO PĚTI!! Co to sakra je?! Chtějí nás umučit!:D A taky nesnáším středy a pátky, protože máme tělák :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neboj se!! Dopadne to dobře!! A okamžitě, jak budeš vědět výsledky, tak mi napiš ano? :)

    Tak to jsem ráda, protože mně taky :D
    Chacha!! To my máme 4 vyuč. hodiny a pak tělák a ekologii :P

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce ať vše zvládneš, máš toho teď nějak moc chudáku. :( Těším se na deníček i fotky i na věci co sis koupila a asamozřejěm na giveaway!! :) Užij si víkend a pátek samozřejmě taky. :)

    OdpovědětVymazat