středa 13. dubna 2011

Dear Diary - 30.3.

Nemám ráda déšť. I když... Mám ráda déšť.. Ne, nemám ráda déšť - přišla jsem kvůli němu o krásné okolí Hever Castlu (zde vyrůstala Anna Boleynová).
Ano, mám ráda déšť - byli jsme díky němu v Rochestru tak hodinku a pak jsme na parkovišti v Bexley dokoukali Fame a šli nakupovat do Asdy (něco jako Tesco). A aby toho nebylo málo konečně jsme se od sobotního oběda napapaly!!!! Sice to byly lasagne z polotovaru, ale byly naprosto super :)) Takže super nákupy, lehký program a navíc spánek s plným žaludkem? SEN!! :)
A navíc se pokračovalo ve focení detailů (ŠOKOVANÉ?? :D)




Záchrana posledních měsíců :)




3 komentáře:

  1. déšť? Taky nevím jestli ho mít ráda nebo ne :D Nemusím díky němu pracovat na zahradě ,ale zase no.. je to prostě déšť a nedá se nic dělat :D
    Jinak skvělá fotky. Hlavně ta s Glee a Williamem ! (vrr)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky. :) Já teda déšť ráda nemám!! Ale v tkaových teplích dnech kdy je i sluníčko až vznikne duha a je teplíčko a takový ten čerstvý vzduch a vůně toho deště tak to mám ráda. :))* Super fotky fakt!!:) Ukaž nám nákupy sakra. :P

    OdpovědětVymazat
  3. GLEE!!!! ♥ *wohoo*
    Mám chuť na lasagne!:D

    OdpovědětVymazat