pondělí 11. dubna 2011

Dear Diary - 28.3.

Takže dnes trochu ohladu. Lunch byl sice chutný, ale malý :( Navíc jsem do sebe kopla chipsy, což byl ale velmi inteligentní nápad! :D
Ale hezky od začátku...

Ráno jsme měli svojí první hodinu s rodilou mluvčí. Debbie mě učila už jednou, takže jsem byla vážně ráda, že si nemusím zvykat na nikoho jiného.
Po škole jsme se odjeli podívat na Hampton Court Palace - tudorovský palác s nádhernými zahradami a kuchyní z doby Jindřicha VIII. .
Bohužel moc fotografií nemám, protože jsem baterie z foťáku kamarádce a nějak jsme si ještě nevyměnily fotky..
A kdybyste viděli ty kuchyně!! Byl tam cítit pach připravovaného masa a bylo to jako procházet opravdovou kuchyní z tudorovské doby. Mimochodem - všude tam byly kusy masa z vosku, které vypadaly víc než opravdově ;)
V Kew Royal Gardens jsem si mohla pořádně vyzkoušet supermakro, takže z tohohle dne je 150 000 000 fotek kytek a voskového masa :D


A takle to vypadalo všude kolem paláce! Když jsme tam vešli spadla mi brada až někam k zemskému jádru.


Díkybohu nám vyšlo nádherné počasí!!!




Takže po balíčku chipsů jsem strávila zpáteční cestu na předním sedadle s učitelkou tělocviku..

3 komentáře:

  1. Jůů tam muselo být krásně :))

    OdpovědětVymazat
  2. Maso z vosku?! Uhh, that's awkward!:D Uuuh, a fotečky krásné, krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Narcisy tam byly všude, když jsem byla v Londýně já. :)) ♥ Nádherné fotky. :) Jéé

    OdpovědětVymazat