pátek 22. dubna 2011

A do plavek!

Ano, je to tak.. Chystá se hubnutí s Ann :)

No, úplně hubnutí to nebude ;)

Musím říct, že mám asi štěstí v tom, že jsem už dááááááávno pochopila, že nemám geny na velikost kalhot S-XS a proto vím, že drastické diety, hladovění a maximální pohyb u mě nemají smysl, protože já ten zadek, nohy a bříško mít prostě mám! A jsem na ně pyšná!

Bohužel.... Moc takových holek není..

Jak už jsem řekla - za kalhoty vel. M nebo 29-30 se nestydím. Jediná věc, co mi vadí je to, že se mi nožičky a zadeček klepají jak počůraný ratlík a zadeček vypadá jako jeden velký pomeranč.

Ale ráda bych to změnila :)

Nebudu hladovět a cvičit do vymření! Stravu si upravím minimálně => zkusím snídat, omezím fast food a cukrovinky, dám si více zeleniny a ovoce....
A co se týče pohybu - od domu mám 30 minut chůze fitko, které má akci na permice+cvičení s trenérem, takže permice je zakoupena a já můžu chodit kolikrát chci během dvou měsíců. Od školy to je taky kousek, takže si můžu chodit klidně po škole..
Nakoupím jeden zpevňující krém a jeden na strie a pomíky už doma je.. Nečekám zázraky! Jen drobnou pomoc při stěhování ratlíka do boudy!

Loňské léto jsem měla 57 kg, teď mám 60 kg a kdybych se dostala zpět na 57 nezlobila bych se, ale šlo by jenom o čísla, protože mi VŠECHNY loňské letní kalhoty sedí.


Držte mi palce ať ratlík a pomeranč zmizí a já se můžu cítit stejně skvěle jako po 14ti denním táboře..
Budu podávat průběžné infomace, popřípadě fotky ;)

Děkuji :)

Ann

11 komentářů:

  1. Držím palce, hodně štěstí. :) Diety kdy člověk nejí stejně jsou na nic, lepší je si zajít na brusle, do bazénu, snídat, nechodit do toho fastfoodu, jíst zdraveji a tak, jak říkáš no :))

    OdpovědětVymazat
  2. Mít 60 kilo, tak jsem v nemocnici s rozbitou hlavou od toho jak bych neustále skákala radostí do stropu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ann, hodně štěstí. Já si vždycky řeknu to stejné co ty, ale nikdy to nevydržím. Big Mac s přítelem v MCdonaldu je pro mě prostě lepší! :) ale držím ti moc palce, ať se pak cítíš líp!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. kočko?? dala bys mi na sebe ICQ? :) nebo FB.. něco pro tebe mám a chci ti o tom říct :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hlásila jsem se na kosmetický služby. Takže kosmetička prostě. :D
    A ty zápisový lístky. No myslim, že by ty školy měli počkat. Ale mamce třeba zavolaly jestli ještě čekáme na nějakou školu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Držím ti palce :) já diety nedržím, jím zdravě a pořád se nějak hýbu, jezdím na koni, plavu, běhám se psem :)

    OdpovědětVymazat
  7. uplne strasne ti drzim palce ale nastastie mas ciel a vtedy ide vsetko lahsie!!

    OdpovědětVymazat
  8. Držím palce! :) mě strašně pomohl sport! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak držím palce :) Já teda na moji postavu pěkně kašlu, jsem po mamce štíhlá, takže s tím nemám problém, jenom prostě nemám skoro žádnej zadek, což vadí leda tak těm pár imbecilům z naší třídy, mně rozhodně ne :D Ale je pravda, že co jsem skončila s tancem (tančila jsem 9 let), tak jsem trochu víc začala přibírat, protože to tělo bylo zvyklý na ten pohyb, ale nějak to neřeším, protože mám zkrátka úplně normální postavu, za kterou se snad nemusím stydět a i kdybych se za ni stydět měla, tak je mi to jedno, protože mám děsně slabou vůli na to, abych se vzdala těch úžasných sladkostí :D

    OdpovědětVymazat
  10. Zuss : Zítra začínám a chci dát hlavně na ten sport..

    Bazzy : Tak to ti gratuluji :)) Sladkostí jsem se za tenhle víkend rozhodně nevzdala :D

    OdpovědětVymazat