čtvrtek 17. února 2011

Menší nákup..

Tak jsem si vyrazila několikrát do drogerie.. Moje slabina. Neměla jsem tam chodit! :D

Potřebovala jsem nový denní krém, ale svůj oblíbený Control Shine od Nivea jsem nikde nemohla sehnat!
Pak jsem, ale narazila na tenhle krém. Je to novinka a už po několika použití je můj nový nejoblíbenější. Stačí ho malinko, je lehký (jakoby gel. složení) , nezabere moc místa (super na cesty :)) ) a je vpodst. stejný jako Control Shine možná i lepší.

Možná si některé z Vás všimly (...), že mně trápí fialové kruhy pod očima. Maminka mi říká feťáček, takže asi tušíte, jak to myslím :D Ale o tomhle zázraku/katastrofě v jiném článku :)) (cca na začátku března)

Včera jsem jí konečně vyzkoušela. Použití je na vlhké vlasy, vysušené ručníkem a nechá se působit 1-2 minuty. DŮKLADNĚ vypláchnout!!!! Maska na mokré vlasy.. Buď si musím zvykout nebo si ji budu aplikovat na suché. Ještě to musím vyzkoušet :)

Tak ten není úplně můj.. Je bráchy, ale tak dvakrát týdně si ho vypůjčím. Na pupínky a černé tečky to je super věc. Myslela jsem si, že peeling od Avonu je drsný, ale ANI NÁHODOU!! Je trochu jako omýtka (a to nežertuji!!), takže pro suchou pleť určitě nevhodný! Vážně stačí dvakrát týdně, je opravdu hodně drsný. A pokud Vás trápí přes zimu beďáčky na zádech, je to super věc :)

Ann

P.S. : Slibovala jsem, že se polepším, no zatím nic moc, že? :D Pokusím se o nápravu!! :) Nechci Vás zanedbávat :/ :(

9 komentářů:

  1. dobrej je taky na kruhy pod očima ten novější roll on od garnieru s tim korektorem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za typ :)
    Zvažovala jsem jestli s korektorem nebo bez, ale řekla jsem, že si ještě vyberu špatný odstín a budu akorát naštvaná :D

    OdpovědětVymazat
  3. ten garnier roll on som zvažovala :) asi si po ňho skočím :)

    Sledujem ťa! :) :) budem rada aj opätovne :)

    XoXo <3

    OdpovědětVymazat
  4. ten roll on korektor mám a je mi na -píp- protože to je možná tak na černochy a ne na sněhurky :D

    OdpovědětVymazat
  5. no tak na ten roll on som zvedava :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už to mám rozepsané, můžete se těšit :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jakej je ten roll on? Já mám totiž taky děsný kruhy pod očima a vůbec mi to nejde překrýt :/ Už jsem uvažovala, že bych si to koupila (anebo ten s tim korektorem), ale nějak jsem se pořád neodhodlala :/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak trosku ti napovim.. Neni to az takovy zazrak. Myslim, ze je spis na otoky a pytlovite kruhy.
    Ten korektor bych si NEKUPOVALA! Spatne odhadnes odstin a tri stovky za tmavou kulicku ti nikdo nevrati.
    Vic az pristi tyden.. Vydrzi ta tvoje koupe jeste tyden? :/

    OdpovědětVymazat