pondělí 14. února 2011

Batoh pilné studentky

"What is in my bag?" článek? Nebo spíš "Co s sebou táhám v batohu?" ?
Ať si každý vybere.
Já to beru jako srandu ;)


Několikrát jsem ho měnila za kabelky, ale stejně jsem se k němu znova vrátila. Uvidíme na střední.. Ale mám už jednu výhlídnutou (tady). Možná za přijímačky?? Jako útěcha za to, že jsem je neudělala :D




H&M




 To modré byly moje jeans a maminka mi z nich udělala penál :D

 ZRUŠIT!!!!!



Ann

P.S. : Nic moc to tu teď není, já vím.. Nějak mě na notebooku, který používám zlobí načítání obrázků (a to mě pěkně otrávilo), takže budu muset na blog používat ten nový, který se přehřívá... Vyberte si, že :D
Polepším se!!!! Mám pro vás dvě kosmetické novinky a doufám, že až budu mít všechny peníze, tak mě Blondýna vytáhne na nákup a změníme mi trochu styl :)
Pátek bude velký a když mi dá Monsterka svolení dám Vám sem fotky, aby jste viděli jak to vypadá když se sedí 5 hodin na kolou v KFC :D

18 komentářů:

  1. Moje taška snad váží 150 kilo. Já tam mám fakt všechno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty ještě chodíš na základku? Jé, to je roztomilé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, chodím.. :)
    Ale už končím, pak už to moc roztomilé asi nebude :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pilná školačka :-) Hezké fotky a super blog



    trustyourlust.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ja nosím v podstate to isté až na to že môj perečník je asi štvrtina z tvojho (dve perá, ceruzka, fixka:D).

    Biosil aj ja používam, dobrá to vec!

    OdpovědětVymazat
  6. Nakoo: Děkuju moc za pochvalu :))

    Foly D. Sante: Fixy jsou hodně velké, chci si koupit menší :D
    Skvělá!! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta tasticka z hm je roztomila :)
    http://lemondedemode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Máš spoustu /jiných/ věcí než já..:)

    OdpovědětVymazat
  9. zamilovala som si tvoju kozmetickú taštičku :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsem ráda, že se tak moc líbí :)
    Byl to dárek a byl v ní ten hřebínek.. Na to, že je z plastu je vážně super ;)
    Děkuju moc za komentáře!! Jste super holky!! :*

    OdpovědětVymazat
  11. Nenosíš nějak moc věcí? :) To tě obdivuju, jak to tam všechno nacpeš!

    OdpovědětVymazat
  12. Moc věcí? To si zdaleka neukázala všechno učení co? :D Achjo moje taška váží asi tak tunu ( 3 tuny když sprintujete v půl sedmé na autobus) a to tam kromě učení, make-up taštičky,penálu a spol tahám ještě 700 stránkovou bichli a 70 pastelek ( já to počítala). ;) Svolení? přijde na to...přijde na to jak ty fotky budou vypadat,že...

    OdpovědětVymazat
  13. Kristina: Navíc toho tahám opravdu moc. Ale nějak se bez toho neobejdu :D

    K: No, přišlo mi celkem zbytečný fotit všechno to učení :D Nemůže, vážila jsem si kabelku a má max. 7 kg :D
    No, v tom foťáku to moc vidět není :P

    OdpovědětVymazat
  14. to ja mam v taske ked idem do skoly vacsinou iba svacinu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Ty taky používáš ten Be Connected korektor?:D Já taky :D Bohužel ted mi ho všude vyprodávají, takže jsem si jich do zásoby koupila 5 :D Neber to, za 10 kaček!:D Já toho do školy moc nenosím, ty učebnice už tak zaberou dost místa a hlavně váží snad sto kilo!!:D

    OdpovědětVymazat
  16. Pouzivala jsem ho snad 3 roky... Ted uz mam neco jinaciho :) Nahodou jsem dostala make-up od Vichy a ten je jako korektor pod oci super! Ale drahy je.. :( Cim dal vic zjistuju, ze sehnat svetly korektor je ukol pro inspektora Kolombo. :// Ale ted jsem jeden videla! Od Maybelline AfiniTone.. Nezkousela jsem ho.
    To ani nevim, ze jsou takle levny!! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Jojo, je výprodej, takže všechny ty věci od Be Connected jsou za 10 korun a ta věc na to spojování je za korunku :D Já jinak používám od Essence ty tekutý korektory a jsou celkem fajn, ale už se chci poohlídnout po nějakým lepším :)

    OdpovědětVymazat