pátek 18. února 2011

Můj milý blogspote...

Aneb dění posledních několika dní... Nečekejte žádný světoborný článek! Jen jsem se chtěla s Vámi podělit se svými zážitky posledních dní :))


Zamilovala jsem si Lady GaGa stejně jako po jejím koncertu. Born this way, baby!

Zamilovala jsem se do režimu BW a Sepie, snažila jsem se zdokonalit se ve fotografování. Opět neúspěšně.


Vytáhla jsem gymplačku na 4 hodiny do KFC. Nešla kvůli (díky) mě na přípravné kurzy. :(

Zjistila jsem, že nebýt dokonalý je občas to nejlepší!



Zavzpomínaly jsme na Twilight s JOJO zuby.

Brečela jsem smíchy s Babinem Údem.
 Hrály jsme si na "dokonalé" kačery.

Na závěr dorazil i Quassimodo, který nám dal ten největší záchvat smíchu za poslední týdny.

A doma jsem měla to nejsladší přivítání.


Mimochodem.. Největší objev tohoto dne!!! Chemikářka by ze mě omdlévala!! Pokud Vám spadne lak na nehty na dlaždičky, rozbije se. Pokud ho ve spěchu budete zkoušet smýt teplou vodou, nepomůže to. Pokud už trochu použijete mozek a dáte do vody saponát, nepomůže to. Pokud Vás už opravdu trkne, že odlakovač je to pravé, jste doma!!! Ovšem ten smrad, co se v naší koupelně nachází je super.

Hezký víkend :)

Ann

P.S. : A teď už mi jen držte palce ať mě za ty fotky nezabije! :D
YF bude snad během dvou dnů. Při nejhorším až příští týden. Omlouvám se. Přišla jsem domů pozdě a teď už nevím, co psát. Ještě mě zlobí vkládání obrázků... No, paráda :D

18 komentářů:

  1. SUper fotky. zvětšila jsem písmena u rozhovoru. :) Máš pravdu, fakt se to pěkně blbě čte. :D Ale nevložený a jen napsaný na tom blogger to vypadá líp :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, všechny se mi líbí :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou dobré :))) a Born this way sjíždim furt dokola:D

    OdpovědětVymazat
  4. Druhá fotka se mi hodně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díkyy moc, kdyby jsi mi to na blog nenapsala tak přísahám, že bych si toho nevšimla a určitě to nafotím :-))

    OdpovědětVymazat
  6. ta čepice je super :) skvělé fotky!

    OdpovědětVymazat
  7. lak a dlaždičky :-) Když jsem je seznámila u nás v koupelně tak na to padl celej odlakovač :-) Krásnej hafan. Jezevčíci jsou povahově naprosto geniální psi..

    OdpovědětVymazat
  8. Dasdusha: Me taky :)) Ale tech pokusu.. :D

    sook. : Tesim se ;)

    Bee: Cepicka je tusim z F&F ;)

    Cranberry: Uz nikdy vice... :D Hafanovi je 15 a moc genialni uz take neni :D Ale dekuju :) Vyridim ;) :D

    OdpovědětVymazat
  9. pěkný fotky :) mám ráda momentky :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvele fotky, super blog

    mas noveho citatela :)

    navstiv moj novy blog
    http://fashionsmiley.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Dekuju moc!! Jsem rada, ze se tak moc libi :))

    Tak to mam radost a s velkou radosti following oplacim!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Jojo Niky je skvělá. :) Odkaz na její blog tam mám, dokonce dvakrát. :) Jen ten jeden je takovej schovanej a ten durhej je skoro nakonci toho článku. Asi bych to měla zvýraznit.

    OdpovědětVymazat
  13. Uáááá, miluju takovéhle články!:D Nevím proč, ale vždycky mě to strašně baví!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera ! :))
    http://sisiandallifashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Bazzy: To jsem rada, ze te tolik bavi :)) Prijdou mi lepsi nez nejake ty moje modni hokusy pokusy. Do tech ani nevim, co psat a fotky jsou vzdy velmi "kvalitni" :D Takze i trochu zvazuju udelat tady z toho denicek s par typama a obcasnyma nakupama..

    OdpovědětVymazat