neděle 6. února 2011

Month skin care routine

Není k zahození udělat si jednou nebo dvakrát do měsíce večer jenom pro sebe.. :) Zavřít za sebou koupelnu, napustit si vanu, pustit si muziku, číst si... :)))


Avon

Avon




Ann

P.S. : Vím. Patlám na sebe SPOUSTA CHEMIE. Ale já vím své.. Bez ní bych vypadala jako strašák do zelí s velkými roztaženými póry, které jsou plné černých teček a mazu. BRR!! Navíc nosánek, čelíčko a bradička plná těch ošlivých červených věcí s žluto-bílou čepičkou. Takže já VOLÍM CHEMII!!! ;) :D

11 komentářů:

  1. To teda na sebe toho vážně spoustu patláš :D Já na sebe nedávám nic moc, mám pocit, že mi takové čistíci vody apod. dělají ještě víc černých teček než mám, takže na obličej používám jenom krém a dvakrát týdně pleťovou masku :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šťastlivče!! :))
    Vadí mi to, ale zkušenosti jsou zkušenosti.. Vzpomínka na vodácký kurz, který jsem strávila jenom na pleťové vodě a klasickém krému od NIVEA, mě děsí :D Ty fotky jsou jak z domu hrůzy :D
    Závidím mým šťastným spolužačkám, ale na jejich rady "Nech toho. Máš xicht plnej chem. s....." vážně nedám. Nestojí mi to za to ;)

    OdpovědětVymazat
  3. já taky nepoužívám skoro nic jako SOOK. musím to zaklepat, ale jsem se svojí pletí spokojená, protože s ní žádný zásadnější problém nemám. Jediné co dělám opravdu pravidělně, že se na noc odlíčím a jinak tomu nechávám volný průběh. :)

    Nika.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jediné, co dělám fakt každej den, je to, že se odlíčím :D Pak si dám nějakou pleťovou vodu a krém, když na to nezapomenu :D Já vlastně ani nějaký problémy s pletí nemám, nemám černé tečky a ani se mi nedělají pupínky, takže to nějak moc neřeším :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já na sebe taky furt musim něco patlat abych vypadala k světu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já vám tak závidím :((
    Ještě mě napadlo vyzkoušet něco z LUSH, ale prachy jsou prachy :/

    OdpovědětVymazat
  7. please ček my blog thx so much :-*

    lilycutiedreams.blogspot.com

    děkuji ♥

    OdpovědětVymazat
  8. no ja niekedy nespravim so svojim ksichtom nic :D
    a minule som citala ze prilis vela hygieny skodi, tak to idem asi praktizovat :D

    OdpovědětVymazat
  9. máme tak polovinu věcí stejných:)) taky mám ráda ty zkrášlovací večery:))

    OdpovědětVymazat
  10. Já asi nebudu z těch, kterým závidíš co? :D Podle mě si na vodě vypadala uplně normálně a v pohodě! Co já bych za to dala mít pleť jako ty! JO a máme stejné lobelo a gel na xicht! (jaký to má význam? ..ehm)

    OdpovědětVymazat
  11. Kaci, to jsou leta pece :D Nic jinyho ;)

    OdpovědětVymazat