pátek 4. února 2011

Because YOU make me smile :))))

To není možné! Přehoupla jsem se přes začarovanou devítku čtenářek a po měsíci psaní a focení má anntalking.blogspot.com první desítku čtenářek!!!
Chtěla bych Vám hrozně moc poděkovat, protože pro začínající blogerku jsou první čtenáři ti nejdůležitější a já nemám slov.. Holky, děkuji Vám. Jste moje inspirace a podpora, moje třetí JÁ, které se snaží - dnes už 10 holkám - připravit články. Chtěla bych, ale poděkovat hlavně čtyřem z Vás. Catherine, Green Owl, Czech blonde a Bazzy. Catherine, Owl a Blondie jsou sice kamarádky a spolužačky, ale bez nich bych neměla odvahu každý týden psát a posílat Vám novinky, které se mi urodily v hlavě. Holky mi pomáhají a mohu s nimi počítat až tohle "praskne" ve škole. Děkuju Vám třem, protože bez VÁS by můj blog neexistoval. Děkuji <3
A Bazzy bych chtěla poděkovat jako mojí virtuální kamarádce, která okomentuje snad každý článek, který sesmolím a cítím z jejích komentářů velkou podporu. Bazzy mi dala velkou chuť do psaní. Děkuji <3
Moje poděkování samozřejmě patří také sook. , Kate , radudol , Silvi , NikaW a sajintra . Velké díky a obrovskou pusu posílám všem mým deseti čtenářkám!! Děkuji holky, jste zlatíčka <3 !!!!

Byl to úžasný měsíc a těším se na oslavu druhého :)
Tady nějaké fotky, které mám v noťasu už nějakou dobu a myslím, že se perfektně hodí.

Z Vašich komentářů a Vašich reakcí mám takovou radost, že je mi do breku :)

Každý nový e-mail o blogu mi přivodí úsměv na rty :*

Kudy chodím, tam na Vás myslím a zvažiju, co by se Vám nejvíc líbilo za článek.

Snažím se zdokonalovat ve focení outfitů, ale jak asi vidíte..nejde mi to :D


Ann <3

16 komentářů:

  1. Moc ti to sluší a tvůj blog je opravdu super, jen piš dál :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju :)
    Rozhodně neplánuji s psaním skončit, naopak! ;) V záloze toho mám spoustu, ale potřebuji volný byt na fotky (protože i doma nikdo nic neví) a čas.. Nějak si to na Vás nachystám :)))

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluju honey! :)) a protože jsi tak strašně moc sympatická a milá, tak věřím, že brzo budeš slavit první stovku! :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé děkuju moc Nik :))
    Doufám v to, ale moc si nevěřím. Na blogspotu jsou lepší než já. Třeba TY <3 :) Jsi skvělá blogerka a ke stovce se budeme blížit společným tempem ;) Ok? :)

    OdpovědětVymazat
  5. jen tak dal :) pis pis at je porad co cist :)

    http://my-passion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju :) Fakt mě to moc potěšilo, až jsem měla slzy v očích :) Komentuju, protože je CO komentovat, kdybys neměla tak úžasné články, neměla bych co komentovat!:D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Och!Tož to sem nevěděla,že si mojí "podpory" tolik vážíš( pokud se těm mejm pindám dá říkat podpora) :) Doufám, že s blogováním jen tak nepřestaneš ;) Přeju ti bambiliardy čtenářů do budoucna! P.S. Doufám, že si všímáš, že jsem si změnila jméno. Z hloupýho na ještě hloupější.A taky jsem si sem dala fotku. Tu nejdementnější co jsem narychlo našla v počítači(v bratrově).

    OdpovědětVymazat
  8. No vidíš díky těm svým psychickým výlevům jsem zapomněla( já hlava dubová :DD)napsat, že ti to OHROMNĚ sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Bazzy, ty jsi vážně zlatíčko ♥
    Všimla jsem si! A napadla mě pro tebe přezdívka :) Little Monster
    Ty víš, jak to myslím viď ? :)) "ONA JE ŽIVÁ! NENÍ POČÍTAČOVÁ!!" :DDD

    A vítám na blogu i Bonamy :)

    OdpovědětVymazat
  10. A děkuju za bambiliardy čtenářů ♥
    Víš velká podpora je i to, že jsi mě ve třídě nepráskla.. :)
    thx :*

    OdpovědětVymazat
  11. A proč bych tě jako měla prásknout slečně všichni-víme-o-kom-mluvim ? :D Vždyť bych prozradila i sebe!

    OdpovědětVymazat
  12. Teda, děkuji moc, ale myslim, že my, 3 gracie, tak obrovskou zásluhu okolo blogu ani v nejmenším nemáme. :)
    Gratuju k 11! čtenářkám. (zjistila jsem to díky tvým tajemným statusům. :D)
    A fotky, jestli chceš můžeme tě někdy s K&D vyfotit. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ale máte :)
    Ty - VZHLED!!! ;)
    Kačí - Nepráskne se/nás :)
    Domí - nápady!! :))
    Moje tajemné statusy to jistí :D To by bylo super :) Hlavně v GB ;) Ale musíme najít nějaké tajné místečko :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc gratuluju! Taky jsem se už přehoupla přes začarovanou 9! Je to fajn :))
    btw. Máš moc hezkou košili!

    OdpovědětVymazat
  15. Moc děkuju :))
    Tak to je super ;) Je to skvělý pocit :)))
    btw- Díky ;) Moje nejoblínenější :)) (Orsay-teď mají hodně podobné, akorát ve studených odstínech)

    OdpovědětVymazat