pátek 25. února 2011

What I wore...

Je to dlouhatánská doba, co jsem přidala nějaký outfit. No, nedivte se mi. Nosím vlastně pořád to samé - jeans, obyčejné triko, teplá mikina, hodinky, prstýnky a naušnice. Jsem hrozná. Tolik bych chtěla být každý den jiná jako Blondie !! <3 Takže pokud někdy někdo náhodou nazval můj blog "fashion blogem" ať se ani nehlásí a honem to odvolá!
Ale tohle jsem Vám prostě vyfotit musela a nejen proto, že jsem našla k čemu nosit ty super naušnice za 30 Kč (!!!), ale i proto, že na barvičky si nepotrpím a jsou u mě zvláštní příležitostí :))
Kvalita je sice "super" , ale co chcete v 7:40 ?! :D


 Barva je sytější a víc "jedovatá"



Kalhoty - Terranova
Naušnice - C&A
Triko - H&M
Svetr - vietnamská tržnice bejbe :D

Ann

P.S. : Dneska máme volno, takže po dvou hodinovém dočítání článků za poslední týdny jsem se konečně dostala ke psaní a chystám si všechno na příští týden.. :) Až to tady bude sepsané vyhlašuji nový konkurz pro střední školy. Těším se. :/
Vím, slíbila jsem, že se polepším, ale musíte to se mnou do přijímaček vydržet!! Ale co Vám můžu slíbit je "plesový speciál" , protože na konci roku máme závěrečný ples pro deváté třídy, jsem už zapsaná do tanečních a chybí mi už jenom pořádné taneční boty a boty na praxi.. :) Šaty mám už od léta.. Ano, je to tak.. :D Z finančních důvodů.
Mějte hezký víkend a celý další týden :)

4 komentáře:

  1. Čoooo? Ja chci taky ples! I když - s těma našima pošahancema? To radši ani ne, haha :D
    Jinak, v pohodě, u mě se teď taky všechno točí jenom kolem příjimaček, takže chápu :)

    OdpovědětVymazat
  2. U nas to taky neni moc velka slava :D
    Ale nestezuju si ;)

    Navic tanecni kurzy se uz naplnuji a ja jsem mamince zavazana, ze chodit budu.. A prihlasena jsem vlastne uz taky :D

    OdpovědětVymazat