středa 15. června 2011

stop?

Ahojtě.. Vrátila jsem se před hodinkou a chci vám jenom poděkovat za komentáře učlánků, které byly přednastavené. Krátce jsem odpověděla, tak kdo chce ať se koukne ;) Víkend bych měla strávit v babinci ze školy a další víkend za mnou přijede kamarádka z Varů. Pak už je konec školy, takže bych chtěla spolužákům vynahradit celý týden, co jsem byla pryč a bez PC :D

Bohužel musím teď na dobu neurčitou asi blog stopnout. Mám sice do školy na dodělání minimální věci, ale budeme mít plné ruce práce s plesem a navíc mám jeden soukromý prblém a nemám moc náladu na vtipkoání a ironii. I když to je dnes. Za pár dní si na to zvyknu a budu zpět. A nebo taky ne. Uvidím... Díky za pochopení.

Každopádně vám děkuji za komentáře a těším se na příští blogování..
Mějte se a smějte se :)

Ann

5 komentářů: