čtvrtek 7. července 2011

Návrat?

Že by?? Možná. :)

Víkend u Blondýny se povedl až moc :D Fotky jsou nepoužitelné, ale videa stojí za to :DD

Byla u mě kamarádka z Varů. Udělaly jsme klasické kolečko :) Na autobusové nádraží, domů, na pizzu, domů, do postele, ráno na nákupy, večer domácí strava, ráno odjezd.

Problém se vrátil do starých kolejí, ples vyšel (o tom později), rozlučka....VTIPNÉ :D

Prázdniny?? Brigáda v cukrošce (Mají klimošku. Nejsem na ní zvyklá. Škrábe mě v krku. :D.) Plánujeme s holkama dooslavit devítku. Na potřetí :D.  Někdy sjedu na koupaliště, pojedu k tetě na víkend. Na začátku srpna jedu na tábor a pak jsem týden doma (asi budeme slavit narozeniny. Máme je s kamarádkou 2 dny od sebe) a pak má máma 2 týdny dovči, tak to vidíme na nějaký Last Minute.
JO! A ještě jsem zapomněla!!!! Půjdu na premiéru Harryho Pottera :D

Neslibuji, že se vrátím na pořád. Přecejen...nevím o čem psát :D Brigádu mám většinou do 21 večer a během dne mívá počítač brácha. Ale vážně nevím... Nic neslibuji, lae je možné, že se jednou za čas ozvu.

Ann

P.S. : Může mi prosím někdo vysvětlit, jak je možné, že člověk 6 měsíců nahání čtenáře na kdejakou ptákovinu, pak napíše, že napůl končí a má o 5 čtenářů víc během jednoho týdne?!?!?!?! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Velmi vtipný návrat blázna.

3 komentáře:

  1. to už tak bývá, pak tě to přinutí pokračovat ! .) určitě nepřestávej uplně ! ráda čtu tvůj blog .. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Christin: Díky :) Ještě uvidím ;)

    Lucy: Fotky byste nepochopili a na videiích jsme se dohodli, že zůstanou schována v archivu a zapomenuta :D

    OdpovědětVymazat