neděle 5. června 2011

To, co už všichni ví.

Nejsem asi normální. Chybí mi zima!!! Většina mého šatníku je na podzim/zimu a i když jsem letní znamení, to letní pocení není nic pro mě. Představa našeho plesu, kdy je jenom 90 studentů a každý tam má své rodiče+celý učitelský sbor v jedné tělocvičně, která moc nevětrá, je hrozná!! Já v šatech, silonkách a ještě se budu převlékat do kostýmů...

Asi jsem zimní člověk.. Nebo spíš jarní :)

Chybí mi...
...moje zimní pyžamo s medvídkama.


...moje vojenské botičky.


...moje blogové "módní" hokusy a teplá mikina.

...učení za svitu lampičky, vůně svíčky a čaje.

...láska k hudbě, protože venku nebzlo, co dělat. Byla zima.



...zimní momentky a fotky. (a pes v trikotu)


...velké pátky a zimní bunda.

...procházka po Praze. (v pozadí za značkou - český Harvard!!!!!!! :D)



...zimní bundy, šátky a svetry.

...zimní depresivní fotky.


Ale v zimě mi zase chybí léto.. Asi jsem na podzim a jaro :D Na jaké roční období jste Vy?

Ann

A mám na  Vás dotaz!!! Jak jste našly můj blog?

4 komentáře:

  1. Já se narodila v listopadu a mám mnohem radši sluníčko :). Je to fakt divný... :D
    Ty stejnak víš jak jsem našla tvůj blog xD

    OdpovědětVymazat
  2. Já se narodila v listopadu, ale léto stejně miluju ze všeho nejvíc!!! Je sluníčko, jsou prázdniny a můžu chodit jen v tílku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé pejsek má stejný obleček jako můj :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem teda 100 % pro léto, zaprvé proto, že všude je najednou hezky a můžu jít ven, kdy chci a v čem chci, a zadruhé proto, že není škola :D Když jsem byla malá, celou dobu jsem se těšila na zimu a Vánoce, ale teď už to prostě nemá to kouzlo.. Takže léto :)

    OdpovědětVymazat