sobota 4. června 2011

Můj milý blogspote č. 2 :)

Rozhodla jsem se navázat na úspěch "jedničky" :)
Nic velkého, jen fotky, co pro mě mají symboliku a budou mi vyset na zdi :) (ta moje ne! :D samozřejmě :D)
Jinými slovy - promazala jsem foťák :D







Fotila jsem detaily a toho největšího vešáka pod sluncem :)

Smějte se mi.

Ona se mi smála hodně.

Málem jsem si propíchla tanečníka :)) (já jsem ta s pásky)
Kdyby jste viděli naší sambu :DDD Trochu aerobick :D A on se pořád bojí, že náše tancování bude pěkný trapas pro moje rodiče :D Truhlík jeden :))







Brala jsem na několik dní foťák do školy :)


Prostě se mi líbí :D

Byla jsem u tety na vesnici :)
Mají nově 2 koťata.. Asi holky, ale spíš kluci. Já jim říkám Cypriánek a Augustýnek :)
Ale nějak se to nechytlo. Nechápu proč!


Augustýn je starší :) A dává Cypriánkovi pěkně za uši :D
Tak moc se prali, že chudinka C. začal kníkat.
Tak jsem A. z něj sundala a on mi za odměnu vylezl po noze do klína a jako miminko mi usl v náručí..
Nejhezčí pocit je, když se Vám povede přimět kočku příst.. A u kotěte to platí dvojnásob.



Cypriánek si oblíbil blesk :)) A já se bála, aby mu něco neudělal :D

V příštím životě chci být kočka a mít sourozence!
Mají tak pohodlný život!!!
Vzbudí se.
5 minut jedí.
10 minut blbnou a navzájem se dusí, poté je od sebe rozthnu a boxují mi v klíně, tak si dám každou do jedné ruky a boxují s mojí pomocí a pod mým dozorem.
4 hodiny spí.


Budu kočka.

Ann

8 komentářů:

  1. Fotky jsou krásný, taky bych chtěla nějaké na zeď :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky naší kočce pořád říkám, že bych si chtěla žít jako ona! :D A ty detaily si fotila superakrem, ne? :D A bezkonkurenční fotky.... ty papírky na pR.... A K. výrazy :D mám tě ráda (za to, že tentokrát nejsem na fotkách)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za pochvaly :)) Když jsou tedy mé fotky tak oblíbené, chtěli byste další "Můj milý blogspote" ??

    K. : Jj, všechny detaily jsou supermakrem :)) A co teprv Truhlíkova vražda podpatky :D Jenom za to mě máš ráda?!?! Fajn.
    Ale mám jednu nahranou!! Je to s těma jmenovkama a v pozadí je A. a kouše si nehty. Chtěla jsem to sem dát, ale řekla jsem si, že to není dobrý nápad.. Pak máte s K. tak krásnou fotku, ale je tam Ad. a tak jsem to sem taky nemohla dát... :// Prostě, kdo nemá nebo neměl v plánu blogovat (v případě Blondýny to neplatí, ta už bloguje, ale stejně sem se ptala) tak může očekávat, že se najde na mém blogu :D

    A upřímně doufám, že se v tom vyznáš :D

    OdpovědětVymazat
  4. Whuuu, super fotky!♥ Dáš mi jednu kočku? *předstírá, že ji doma nebude schovávat pod postelí, protože by ji maminka zabila* Neboj, budu se o ni pěkně starat ;):D

    OdpovědětVymazat