pondělí 6. června 2011

Jak být maximálně cool?!



No, jedině s TOP DÍVKOU!!!  Rychlý návod:

  1. Dovíš se, kteří synáčkové šlapou svým sex-appealem tatíčkům na paty. (Kráčí v čele s malým Terminátorem.)
  2. Poté, VŠECHNO, CO JE COOL, SEXY A IN!!! (začínám umírat smíchy)
  3. Dále také : Konkurence Justina Biebra.
  4. Následuje styl. Chceš mít model jako Ashley Tisdale?? Vykup New Yorker! Ale opravdu! Není tam jediný kousek z jiného obchodu!!
  5. Jak na FACEBOOKU působíš na KLUKY? Hlavně být milá, usměvavá, no prostě cool!
  6. 50 super HAIR triků - i pro krátké vlasy! Ano, jeden. Pardon, dva.
  7. Nesmí chybět GG!! Vaše GOSSIP GIRL!
  8. KISS ME! Aneb cesta k dokonalému polibku!
  9. Fotoromán - I <3 New York(er)!
  10. Líčení z přehlídkových mol! (asi jediná normální část celého časopisu)
  11. Friend´s STYLE... Brr.. Ještě, že jsou fashion blogy..
  12. Bikini FIT! Nejez, cvič, ale hlavně to nepřeháněj!
  13. Spoustu plavek!
  14. 33 důvodů proč být HAPPY!!! Buď odvážná a pořiď si nějaký super kousek oblečení!
  15. Samozřejmě.. Disney channel!!
Myslím, že maminka úkol - přines mi něco, ať se můžu smát - splnila na jedničku ;)
A 45 korun je pryč :D

Ann

6 komentářů:

  1. tak tenhle článek mě maximálně pobavil :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. jejda :D to byl časopis mého mládí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Oh, konkurence Justina Biebera? To je někdo horší než on?O_o Ouch. (ale jestli mysleli Rebeccu Black, tak je to v pohodě)
    Wow, být na facebooku usměvavá? Všichni sedí u FB místo aby šli ven, to je důvod, proč se řítí lidstvo do záhuby :D (mimochodem, ono se dá na chatu usmívat? O_o)
    Cesta k dokonalému polibku, haha.
    SAKRA, JÁ NEJSEM VŮBEC COOL :((( asi si budu muset koupit Top dívku :((
    Já jsem si koupila nedávno Popcorn, protože jsem hledala časák, ve kterém je něco s Adamem (nikdo o něm nepíše, svět se zbláznil O_o) a on se tam na mě koukal z titulní strany, tak jsem si to koupila, abych si o něm přečetla 2 věty, které stejně nikdy neřekl. Někdo musí vymyslet normální časopisy, jinak umřu :D

    OdpovědětVymazat
  4. dekuji, dekuji, dekuji :D

    na mem fb to taky melo celkem uspech :D

    OdpovědětVymazat