čtvrtek 7. července 2011

:B

Je toho moc, tak se pohodlně usaďte, nechte si donést popcorn a lehkou kolu ať to můžem rozjet :D


Jeli jsme na Ladronku a já fotila foťákem za 20 000..



Řešili jsme šerpy...


A užívali si toho, že se po čtyřech společně strávených letech začínáme mít celkem rádi. Rychlostí připomínáme blesk.





Spolusedící na matiku a fyziku :))) Umíme toho hodně :DDD




Mechanici a letuška...

A pak přišel ples.. Nejhezčí část našeho studia :) Vůbec se mi nechtělo domů..




Téma byla "60. léta".... (a já nemám jedinou ostrou fotku, takže ty hezké fotky=školní web)
Fotky s "osobnostmi" jsou z poděkování učitelům..

Vajíčka...

Masopust

The Beatles


Medaile pro asistentky od Věry Čáslavské





Truhlíček jako Gagarin.. V neoprenu byl víc jak 30 minut!! A pak následovala výměna neoprenu s Armstrongem a tanec s učiteli  obleku. Já měla Truhlíka na tance už osprchovaného. Třídní takové štěstí neměla.

Hippie Blondie :)

Nakonec zvítězili červené šaty...


Moderovali Šlitr a Suchý...


 A teď už nemocný Canon..










Blues a tělocvikářem. Místo "překrok, otočka dáma, překrok, otočka oba, překrok, otočka tam-zpět" jsme byli samá otočka :D

Mazurka

Chacha s Cath

Waltz s Truhlíkem v kostýmu. Druhý waltz v šatech máme natočený, ale rozmazaný.. Velká škoda!


Měly vlasy samou loknu, JÉJEJE!!

Pak už jsme jenom tancovali dokud jsme si nohy neutancovali :) Hey Nah Neh Nah!!!!!!!


30. června skončila jedna éra



Má až moc hezký text.... Hrála nám, když jsme nastupovali na šerpování....
http://www.youtube.com/watch?v=QBGL1lr7gHE

Usínám a chtěl bych se vrátit

o nějakej ten rok zpátky,
bejt zase malým klukem,

kterej si rád hraje a který je s tebou.

Zdá se mi, je to moc let,
já byl kluk, kterej chtěl
znáti svět, s tebou jsem si hrál.

Vrátím se a chtěl bych rád
být s tebou, zavzpomínat,
mám tu teď ale zprávu zlou.

Suchá hlína tady,
bez kvítí, bez vody,
já na ni poklekám,
vzpomínkou pocta se vzdává.

Loučím se a něco však
tam zůstalo z těch našich dnů,
já teď vím, věrný zůstanu.

Suchá hlína tady, ...

Loučím se a něco však ...

Nemohu spát, probouzím se

a zase se nemohu ubránit myšlence,
vrátit se o nějakej ten rok zpátky,

bejt zase malým klukem,
který si rád hraje, který je s tebou.
 


Kdo dokoukal až sem tomu patří mé dík a gratulace...

Děkuju a gratuluji.

Ann

2 komentáře:

  1. To jsou skvělý fotky! :) Wow, takový dlouhý článek. Litovala jsem, že jsem si nedošla pro ten popcorn. :D Udělala si mi chutě. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Tak nevim, jestli mám litovat, že sem tam ten poslední den nebyla...

    OdpovědětVymazat