čtvrtek 14. července 2011

Rychlý update

  • Viděla jsem Harryho Pottera a asi půjdu znovu
  • Potřebuji peníze (ty z brigády mizí až moc rychle a do narozek je cesta daleká)
  • Potřebuji na nákupy, když jsou ty slevy!!!!!! Budou i v srpnu? :(
  • Potřebuji nové plavky
  • Pojedu na tábor
  • Mám lehce připečená kuřecí stehýnka (Byly jsme s Kulíškem na koupáku a nepoužily opalovák..teehee)
  • K narozeninám si přeji: škrabošku na spani, termosku na pití do školy, mp3 a nějaká ta korunka by se taky šikla :)
  • Nevím, kde splaším peníze na Vánoce
  • Těším se na podzim, kdy se uvidíme s holkama ze základky a půjdeme na BREAKING DAWN!!! Jeeeej!!! Edie :)))
  • Ne, že by holky o tom plánu věděly :D
Co nabízíte VY?!?!?!

4 komentáře:

  1. Škrabošku na spatní bych taky chtěla :) Sice by mi v ničem asi nepomohla, ale líbí se mi to a chtěla bych to zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bych nechtěla mít v červenci strach kde seženu peníze na vánoce :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě nejdřív napadlo....na co doprdele chceš korunku? :DDDDDDD Než mi došlo, že se tim myslí prachyyyyy! :D No nic já si furt řikala na co si ty peníze šetřim a už vim! Ty totiž máš narozky! Sakra ! :D Teďka přemejšlíš o Vánocích? A vidle si neděláš? Já nepřemejšlim ani o tom co bude za tejden natož Vánoce...pche :D Ty seš takovej chodící diář (bez urážky). ;) No a myslíš, že já nejsem spálená? Si teď připadám jak řízek, kterej z jedný strany připálili :D PS - Omlouvám se za tak dlouhý komentář a nadbytek neslušných slov.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé po škrabošce na spaní taky toužím! Plus ještě špunty do uší, ale všechno takový pěkný jako to měla Ódry ve snídani u Tiffanyho! :) Harryho jsem taky viděla, podle mně jeden z nejlepších dílů! a peníze taky potřebuji ale brigádu mi nikdo nechce dát! :D Všichni to mají protekčně!

    OdpovědětVymazat