úterý 31. května 2011

WTF?!?!?!??!?!!

Proč?! Nemůžu přidávat komentáře!!! Ani na svém blogu ani u nikoho jiného!! Pořád mě to hází do přihlášení a když najedu na článek musím to přidat jako anonymní, což stejně nefunguje!! Má někdo stejný problém?? Prosím!! Že jo!! A to jsem zrovna chtěla pozvat všechny do giveaway, protože konec se blíží a jen tak mě nikdo nenajde.. Kdo mě zachrání?? :((

Odpověď pro Bazzy : za tu českou se po včerejšku opravdu stydím :D nevíš jestli má Lukáš něco s Péťou? hrozně se k sobě mají :))
a Robo je k sežrání :**
děkuju :)) jedu do Chorvatska ;)

Jdu si zahrát na superhry.cz a dumat nad tím, proč je na mě Google zlý.


Vypadá to nechutně, ale je to MŇAMKA!!!!


I´m a ROCKSTAR :DD a tyhle fotky můžou za to, že se potím v posteli.




Baf.

2 komentáře:

  1. Řekla bych, že spolu určitě nic nemají, protože Peťa má manžela a nedávno se jim narodilo mimčo :D:) Ale byli by pěkný pár :D Whuu, Chorvatsko, užij si to tam!:D

    OdpovědětVymazat