pondělí 30. května 2011

Do černé díry!!!

Už jste přihlášené do GIVEAWAY?!

V pátek jsem byla s mamkou nakupovat a mám dvě tílka a jedny černé bermudy z F&F.. Dohromady za 500 :)) Navíc byla sleva na šampon a sprchový gel Dove! Jsem hrozná.. :D

Jak jinak. V pondělí 6.6. odjíždím k moři, tak jsem si střihla víkendovou chřipku. Navíc mi hučí v uchu, což je u mě malér, protože na uši trpím od malinka. Tak jsem strávila víkend se slovenskou Partičkou a slzela jsem smíchy u každé scénky!! Zkuste to ;)

Od doktorky mám kapky do ucha a ve středu výsledky výtěru. Být to na mně jsem doma jenom dneska (zítra se jede do Terezína a tam jsem vážně chtěla :/ ), ale máma mě chce doma celý týden. I když nechci, chápu to.

Jdu si dát bůček z neděle (AŤ ŽIJÍ DIETY!!!!) a číst články. Taky bych mohla žehlit..

Jsem nudná. Končím.

Ann

1 komentář:

  1. Jistěže jsem přihlášená, ale to víš, po mně už všichni vzdávají snahu, haha :D
    Uááááááá, ty pozeráš Partičku?!:D Lúúúbim ťa!!!!:D Jaj!:D Jediní lidi sledující Partičku, které znám, jsem já a kámošky :D Pcheee, úplně se stydím za tu naší českou, vůbec nemá na Latináka a Peťu a všecky!:D Já je prostě miluju :D
    Jo, jinak!:D Nevím, co se přeje, když někomu hučí v uchu, ale asi ti popřeju, ať tě to brzo přejde a ať si to u moře užiješ :D:) Kam jedeš?:)

    OdpovědětVymazat