pondělí 23. května 2011

Ptačí GIVEAWAY z Anglie

Ano, už je to tak :)) Už hodně dlouho se o tom mluvilo, tak s chutí do toho ;)

A co můžete vyhrát?


Ptačí brož z Primark, je nenošená a dovezená z Londýna! Co vím, tak Primark v ČR není.
A pravidla?

1. Musíte sledovat tento blog.
2. Nechte u tohoto článku komentář s odpovědí na otázku: "Co ti tady chybí?"
3. Připište Váš e-mail.
4. A držte si place ať ptáček doletí až k Vám :))

Soutěž končí ve středu 1.6. v 5:00 ráno tak ať to nepromeškáte ;)
Toho šťastného určí random.org .

Hodně štěstí a ať Vám ptáček přinese štěstí :))

Ann

(V případě zájmu přidám další fotky)

11 komentářů:

  1. Jsem si bohuzel jista, ze prvni nikdy nevyhraje :D Kazdopadne mas hezky blog, tak zacinam sledovat.

    Martina.nav16@gmail.com
    www.dressandheels.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduju, nic bych neměnila a držim si palce! :D

    kaca.sulc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. 1. sleduji :)
    2. chybí? nic! :)
    3. annabrtnikova@gmail.com
    4. držím! hrozně moc! :) je přenádherný :))

    OdpovědětVymazat
  4. Sledujuu a nechybí nic :) možná jen víc giveaway:D:D

    sisimc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji tě a dlouhou dobu, tvůj blog je fajn. Vlastně víc než fajn. Mám ho ráda. Ráda tu vidím všechny články, fotky a text! :) U tebe mi nic nechybí. Jsi svá a to se mi líbí! :) Kéž by ptáček ke mě doletěl, je dokonalý. Hezká výhra, divím se, že se jí zbavíš. :o

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Taky sleduju už delší dobu. Ooo brož je supr a primark ještě víc v neděli sem dojela z anglie. A v primarku sem si taky nakoupila.

    mischelle.vann@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Chybí mi tu články poslední dobouuu :P


    a jsi jeden z mala blogu na který se podívám jen tak, když nemáš nový článek :P

    bjetu.lka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. tak teda sledujuuu:) a co chybí? asi propagace, protože jsem na blog přišla až teď co jsi mě u mě na blogu ke giveaway pozvala:) jollburr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. sleduju :) jedine co chybi, je mozna trocha pestrobarevnosti :)

    helimail@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. uáááá ten je super!!
    1,pronásleduju tě
    2,nechybí mi tady nic, ale abych nebyla trapná, jako že tady nic nenapíšu, tak ti řeknu, ať víc fotíš, haha :D
    3,barushqa.ch@seznam.cz
    4,prý držte si palce, já s tím počítám :D
    (teď by byl fajn stěr, kdybych to fakt vyhrála hah :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Vse splneno:) co mi tady chybi..asi vice clanku, jinak spokojenost:)

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat