středa 18. května 2011

hm.

referát mám.
cvičit jsem nešla.
články nemám.
nemám inspiraci.
asi si začnu psát deník jako Bridget.

jdu si dát jídlo.
jdu vymýšlet články.
jdu dělat pracák na zemák.
jdu si dát sprchu.
jdu si číst Bridget.
(a abych se rozloučila stylem Bridget) jdu se zvážit.











7 komentářů:

  1. Jak si nám z toho deníku četla to bylo výborný :D Jo k tý poslední fotku tus fotila ty?

    OdpovědětVymazat
  2. Ale asi ne,co? Logicky - za prvé- takhle ty nepíšeš, za druhé- tvoje prsty na nohou vypadají jinak....to je oslňující logika :D Stejně se nakonec ukáže, že to JSOU tvoje nohy a já tě jen spamuju komentářema :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak at to vysvetlim - dala jsem "kopirovat" u jedne fotky, kterou pridala kamaradka na FB. Ano, takova mrcha jsem :D

    OdpovědětVymazat
  4. jdu si dát jídlo (nemá se jíst na večer, ale who cares, right?)
    nejdu se učit, půlka naší třídy je stejně někde v tahu spolu s naší třídní, takže máme leháro
    jdu si dát sprchu
    podívám se na slečnu Fájn
    budu přepínat programy a nakonec skončím u Griffinových, kteří mě stejně ani nebaví
    dám si sluchátka do uší a pustím si hudbu
    usnu
    vstanu
    zas usnu
    vstanu
    usnu
    mamka mě přijde vzbudit
    nebudu stíhat
    a potom půjdu spát do školy
    a to si představ, že takovejhle byl celý můj týden ;) závidíš?:):D:D

    OdpovědětVymazat
  5. ta posledna fotka je svata pravda :D

    OdpovědětVymazat